Підрахунок калорій онлайн

Долучайтесь до нашої групи Вконтакті, щоб бути в курсі новин.



 



Рухливі ігри для дітей взимку

Рухливі ігри для дітей взимку

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Рухливі ігри для дітей взимкуРухлива гра Дальній кидок

Гравці ліплять собі по три сніжка. Їх завдання від окресленої лінії кинути свій сніжок як можна далі (три сніжки - це три спроби). Хто кинув найдалі, той і виграв.

Змагання найкраще проводити двічі. Першого разу діти кидають правою рукою, другого разу - лівою.

Можна провести командні змагання. Позначаються лінія кидка та ще дві лінії, близький кидок та середній (відстань визначається в залежності від здібностей гравців). Гравці поділяються на 2-3 команди, і кожен гравець ліпить собі 3-5 сніжків. Стоячи колоною, команди виходять на позначену лінію метання та за сигналом вчителя по черзі починають кидати сніжки на дальність. Вчитель визначає результати метання, нараховуючи командам очки: за ближній кидок (недокинув до найближчої лінії) - 1 очко; за середній (сніжок потрапляє між ближньою та середньою лінією) - 2; за далекий (якщо сніжок перелетів середню лінію) - 3 очки. Проводиться 3-5 спроб (в залежності від того, скільки сніжків приготували). Після всіх кидків підраховується кількість очок у кожної команди.

Інший варіант може виглядати так: гравець стоїть спиною до майданчику, його завдання кинути сніжок через себе якомога далі. Можна кидати правою та лівою рукою.

Для гри можна підбирати абсолютно різні та незвичайні кидки, наприклад знизу, збоку, від плеча і т. д. Головне, щоб всі гравці кидали однаковим способом.

Гра для дітей Двоє на снігу

На снігу позначається коло діаметром 2 м. Два суперника кладуть собі на голову по сніжку (можна зробити плоскі сніжки) і встають один напроти одного, заклавши руки за спину. За сигналом вони або намагаються виштовхнути один одного з кола, або змусити противника впустити сніжок. Хто впустив сніжок або вийшов з кола програє.

Поправляти сніжок під час поєдинку не можна.

Рухлива гра Дуель (Хто кого?)Рухливі ігри для дітей зимою

Два суперники стають один навпроти одного на відстані близько 10 м, і кожен окреслює навколо себе коло діаметром 1 м. Третій, «секундант», кидає жереб, кому починати. За сигналом секунданта перший гравець нахиляється, ліпить сніжок і кидає його в суперника. Потім «стріляє» другий гравець. Якщо обидва потрапили або обидва промахнулися, то гравці продовжують кидати сніжки по черзі. Можна ухилятися від сніжка будь-яким способом, але не виходячи з кола. Якщо один потрапив, а інший промахнувся, то він поступається своїм місцем наступному супернику. Виграє найстійкіший дуелянт (який вразив найбільше число суперників). Цілитися можна в будь-яке місце, крім голови.

Живі мішені – рухлива гра для дітей взимку

Дві команди шикуються шеренгами обличчям один до одного на відстані 10-12 кроків. Кожен учасник майбутньої перестрілки окреслює навколо себе коло радіусом півметра і ліпить кілька сніжок. Керівник гри стає збоку між шеренгами. За його сигналом «Перший починай!» перший гравець однієї з команд кидає сніжок у гравця, що стоїть навпроти. При цьому той хто кидає не має права виходити за межі кола. Той, у кого кидають, може ухилятися будь-яким способом (присідати, підстрибувати), але, теж не виходячи за межі кола. Потім дається нова команда: «Перший відповідай!» Тепер уже гравець іншої команди кидає у відповідь сніжок.

Коли всі гравці кинуть по одному разу сніжку один в одного, суддя підраховує кількість влучень. За кожне влучання команді зараховується 1 очко. Після трьох турів підраховується загальна кількість очок, набраних командами. Перемагає команда, яка набрала більше очок.

Можна проводити гру з вибуванням після потрапляння сніжком. Тоді гра закінчується відносно швидко, тобто коли всі гравці, крім останнього, вибиті з шеренги. Цей гравець і приносить перемогу своїй команді.

Зайці та собаки – рухлива дитяча гра

Це естонська гра, яка має назву «Пейде».


Грають на відкритій місцевості. З числа гравців вибирають двох-трьох собак, двох-трьох мисливців, інші гравці - зайці. За сигналом зайці розбігаються, ховаючись за деревами та кущами (закопуватися, лягати або сідати на сніг не можна). Мисливці і собаки в цей час закривають очі і відвертаються до стіни (в протилежну сторону), щоб не бачити, куди ховаються діти.

За сигналом ведучого мисливці з собаками відправляються на пошуки. Якщо собака знаходить гравця, вона може кликати мисливця, але не має права затримувати гравця. Мисливець має потрапити в зайця сніжком, тільки тоді вважається, що заєць спійманий. Сніжки можна кидати тільки в ноги. Грають до тих пір, поки всі зайці не будуть спіймані або мине певний час. Враховуючи велику кількість тих хто шукають (мисливців та собак), гравці не встигнуть замерзнути, і їм доведеться ще побігати, щоб відірватися від собак та знову зникнути з поля зору.

Заповни ямку – рухлива гра взимку

Перед кожною командою вирита ямка 5-7 м. За сигналом гравці починають кидати заздалегідь заготовлені сніжки в ямки. Яка команда швидше заповнить ямку, той і перемагає.

Можна грати і на очки. Кожне попадання в ямку - це 1 очко. Хто швидше набере 10 очок, той і перемагає (або та команда перемагає).

Дитячі зимові ігриЗима та весна – гра для дітей

Гравці, які приготували сніжки, стають на середині майданчика в дві шеренги на відстані 2 м спиною один до одного. Одна шеренга - команда «Зима», інша - «Весна». Ведучий називає одну з команд. Названа команда негайно тікає за межі майданчика. Гравці іншої команди повертаються і намагаються з місця вцілити сніжками як можна більшу кількість втікачів. Число підбитих сніжками підраховується. Потім всі знову займають попередні місця на середині майданчика, і гра продовжується. Перемагає команда, яка поцілила сніжками більшу кількість супротивників.

Поцілені сніжками зупиняються на місці. Після підрахунку поцілених, гравці ліплять нові сніжки.

Родзинка – дитяча зимова гра

На ігровому майданчику позначається коло (діаметр кола залежить від кількості гравців). Гравці поділяються на дві команди та обирають собі капітанів. За жеребом визначається команда, яка знаходиться не в колі, а поза його межами. Гравці за колом, беруть по одному сніжку. Так, щоб не чула команда супротивника, капітан розподіляє номери між гравцями. Потім команда підходить до кола. Гравці тримають сніжки за спиною і починають йти навколо. Несподівано капітан називає якийсь із номерів, і той кидає сніжок у тих, хто всередині. Гравці, у яких поцілили, вибувають. Капітан може назвати себе. Так він називає різні номери, поки всі гравці не здійснять кидок (завдання капітана складне тим, що йому необхідно називати номери партнерів тоді, коли вони знаходяться у найбільш вигідній позиції для кидка). Після чого підраховується кількість вибитих і команди міняються ролями.

Гравці не мають кидати сніжок в голову. А коло необхідно зробити таким, щоб між гравцями, які ухиляються та тими, які кидають було не менше 3 м.

Канатохідці – рухлива гра для дітей зимою

Для гри необхідний сніговий вал висотою не менше 30 см і довжиною не менше 4 м, ширину визначають залежно від здібностей учнів. Гравці поділяються навпіл, половина постає з одного боку вала, половина - з іншого. Завдання гравців полягає у тому, щоб пройти назустріч один одному, розійтися і не звалитися. Гравці можуть підтримувати один одного, допомагати (але тільки ті, хто стоїть на валу). Спочатку переходять парами, один з одного боку, один з іншого, наступного починає рух, тільки коли попередня пара вже спустилася. Наприкінці на вал залазять всі і йдуть назустріч один одному, що значно ускладнює виконання вправи, оскільки тепер треба обійти не одного, а багатьох. Виграють ті, хто жодного разу не впав.

Котити, так котити – дитяча зимова гра

Дві-три команди скачують зі снігу великий ком (такий, щоб команда сама могла його перекочувати). Ці коми вони підкочують до гори, ставлять їх вздовж однієї лінії, а потім за сигналом штовхають свої коми як можна сильніше. Чий ком покотиться далі, та команда і виграє.

Потім з цих грудок внизу гори можна щось зліпити: постать або фортецю для подальших ігор.

Король звірів – рухлива гра взимкуРухлива гра взимку

Обирається ведучий - король звірів. Інші діти - звірі. Кожен звір має сказати королю свою назву, але так, щоб інші не чули (гепард, вовк, ведмідь, заєць та ін). Звірі вишикуються в один ряд (одну шеренгу) перед королем (3-4 м від нього). Біля ніг короля лежать сніжки. Король називає якого-небудь звіра, той має розвернутися і втекти якомога далі, а король у цей час нахиляється, бере сніжок і кидає у втікача. Якщо поцілює, то той іде до короля і допомагає йому. Після того як король виб'є 2-3 звірів, він може крикнути: «Ловлю всіх звірів!» Всі тікають, а він з помічниками намагається сніжками вибити якомога більше «звірів» з решти.

Всі кидки мають відбуватися від позначеної лінії, біля якої лежать сніжки, переступати через неї тим, хто кидає, не можна. Після 3-4 спійманих звірів можна змінити короля.

Хто найвище підстрибне – рухлива гра для дітей

Гра добре розвиває силу ніг. Грають на пологому схилі гори. Завдання гравців, які вишикувалися біля початку гори, стрибками рухатися знизу вгору по схилу. Грати можна на швидкість, тоді переможцем є той, хто швидше застрибне на гору, або на кількість стрибків - хто зробить менше стрибків, той і перемагає.

Хто далі? – зимова гра для дітей

Гравці стають у шеренгу, у кожного в руці сніжок. За сигналом - всі одночасно намагаються кинути сніжок як можна далі. Чий сніжок пролетить далі, той і переміг. Провести кидки як правою, так і лівою рукою.

Хто найспритніший? – рухлива гра зимою

Для гри необхідно зробити паралельно один одному 2-3 однакових снігових вала (довжина 2-4 м, ширина 20-45 см, висота не менше 30 см); за кінцем кожного вала, на відстані 3-4 м від нього, окреслюється коло діаметром 70-80 см, в якому лежить сніжок, а далі на відстані 2-3 м (відстань можна змінювати в залежності від здібностей гравців) - ще одне коло. Діти по одному встають на кінець снігового валу і за сигналом швидко проходять по ньому, спускаються на сніг, добігають до першого кола, встають в його середину, беруть сніжок і кидають його у наступне коло. Виграє той, хто швидше і правильніше виконав завдання.

Можна зараховувати по одному очку за виконання кожного етапу (рівновага на валу, біг, метання).

Варіанти гри: грати командами, за кількістю валів, виграє команда, яка набрала більшу кількість очок.

Вас може зацікавити: