Підрахунок калорій онлайн
Жіночий журнал


 



Рухливі ігри з м’ячем

Рухливі ігри з м’ячем

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Рухливі ігри з м'ячем

Каліка – рухлива гра з м’ячем у колі

Ця гра потребує від учасників вправності, спритності та швидкості міркування. Гра дуже подобається дітям та викликає у них сильне захоплення, незважаючи на свою не досить політкоректну назву (інша назва цієї гри — «Інвалід»). Особливо вона полюбиться для тих, хто вже встиг оцінити таку рухливу гру в колі з м’ячем, як Гаряча Картопля.

Правила гри Каліка

Гравці стають до кола та швидко перекидають один одному м'ячик. Якщо хтось не впіймав м’яча, то той гравець, який його кидав «відбирає» у винуватця частину його тіла і винний стає калікою. Це може бути нога (гравець далі грає, стоячи на одній нозі), рука (ловити м’яч дозволяється лише однією рукою), око (гравець-каліка заплющує одне око), рот (гравець не може розмовляти).

Якщо «одноногий» кинув м'яч комусь із гравців, а той його не спіймав, «каліка» може замість «відбирання» частини тіла повернути щось своє собі та продовжувати гру вже цілком «здоровим». Той «Каліка», який не справившился зі своєю втратою (наприклад, не встояв на одній нозі або не зловив м'яч однією рукою), залишає коло. Останній гравець, який зумів «вижити» оголошується переможцем.

Сабже – гра з м’ячем для дітей

Сабже – гра з м’ячем для дітейЦя рухлива гра для дітей трохи нагадує «Їстівне-неїстівне». Для неї необхідний невеликий і не дуже важкий м'ячик. Грають компанією від трьох осіб.

Варіанти назв гри Сабже

Ця гра - абсолютний чемпіон за кількістю назв. У різних місцевостях її називали по-своєму, тому назв дуже багато: «Анжеліка», «Артек», «Біржа», «Бембі», «Вада», «Весела сімейка», «Джейран», «Джем», «Джин», «Джон», «Древа», «Дуськи-маруськи», «Душамбе», «Бажання», «Зелене скельце», «Полуничка», «Лампа Аладіна», «Мрія», «Мед», «Негр», «Паспорт», «Подарунок», «Сімейка», «Сабже», (та всі його різновиди: «Сабжо», «Саджо», «Сандже», «Санже», «Санжо», «Соджо», «Сей-Джо»), «Суп», «Тебе звуть...», «Тюльпан», «Фанта», «Шанс», «Чічі-Мічі».

Правила гри Сабже

Обирається ведучий, інші сідають в ряд на лаву або диван. Ведучий придумує питання, підходить до кожного гравця і, кидаючи м'яча, пропонує варіанти відповіді.

Якщо гравцеві варіант подобається, він ловить м'яч, якщо ні, то він м'яч відштовхує.

Ведучий пропонує три варіанти відповіді, якщо всі три гравець відштовхнув, за замовчуванням йому призначається третій варіант.

Ведучий може кинути м'яч і сказати

— Сабже

Якщо гравцеві вдалося зловити цей м'яч, він сам придумує відповідь на поставлене питання

Питання можуть бути будь-якими, наприклад:

— Як тебе звуть?

— Скільки тобі років?

— Де ти живеш?

— Хто твій чоловік (дружина)?

— Скільки у тебе дітей?

і так далі. Наприклад:

— Тебе звуть?

— Олена — гравець відштовхує м'яч

— Катруся — гравець ловить м'яч, значить його в цій грі звуть Катруся

— Скільки тобі років?-

— 3 роки — відштовхує м'яч

— 77 років — відштовхує м'яч

— 12 років — відштовхує м'яч, значить гравцеві призначається останній варіант 12 років.

— Де ти живеш?

— У печері — відштовхує м'яч

— Сабже — гравець ловить і вибирає собі, наприклад, палац

І так далі. У кожного гравця виходить розповідь, яку наприкінці він має згадати та розповісти.

Гра «Земля, вода, повітря» - рухлива гра з м’ячем або без

Гра «Земля, вода, повітря» іноді ще називається «Земля, вода, небо» або «Риби, птахи, звірі». Вона 

Гра «Земля, вода, повітря» - рухлива гра з м’ячем або без

дуже проста і не вимагає спеціальної підготовки гравців.

Правила гри «Земля, вода, повітря»

На початку гри обирається ведучий, а інші гравці стають у лінію або навколо нього.

Ведучий починає йти перед гравцями і доторкатися до кожного рукою по черзі. При цьому він каже: «Вода», «земля», «повітря» (в будь-якому порядку). Перед якимось гравцем він зупиняється.

Якщо ведучий зупинився на слові «Повітря», то гравець має назвати птаха або літаючого звіра. Якщо зупинився на слові «Земля», то потрібно назвати тварину - земного мешканця. Якщо «Вода» — то рибу або тварину, яка живе у воді. Звичайно ж, назви не мають повторюватися. Якщо гравець не назвав слово до рахунку «три», або якщо таке слово вже називалося, то він стає ведучим.

Інший варіант гри є різновидом гри «Їстівне-неїстівне». Для нього знадобиться м'яч. Гравці стають у коло, а ведучий — у його центрі. Ведучий кидає учасникам м'яч, вимовляючи одне з слів: «Риба», «птах» або «звір». Учасник має назвати відповідну тварина, не повторюючись та кинути м'яч назад. Той хто не сказав, помилився або повторився, вибуває з кола. Останній, хто залишився стає переможцем. У цьому варіанті гри можна обійтися без ведучого. В такому випадку гравці просто кидають м'яч один одному.

Я знаю п'ять імен – рухлива гра з м’ячем для дітей

Я знаю п'ять імен – рухлива гра з м’ячем для дітейЦю гру особливо полюбляють дівчатка. Грати можна в компанії від 2 осіб.

Для гри потрібен добре м'ячик середнього розміру, який добре відстрибує від землі, щоб зручно було бити по ньому долонею.

Правила гри Я знаю п'ять імен

Гравці домовляються про черговість переходу м'яча та про послідовність тем.

Перший гравець починає набивати однією рукою м'яч об землю (на манер ведення м'яча в баскетболі), примовляючи:

— Я знаю п'ять імен дівчаток. Соня - раз, Катя — два, Поля — три, Маша — чотири, Настя — п'ять.

Гравець має дотримуватися ритму ударів, вимовляючи за одного удара по м'ячу одне слово.

Якщо гравець впорався із завданням він переходить до наступної теми, заздалегідь визначеної, наприклад:

Я знаю п'ять імен хлопчиків (назв міст, тварин, комах, птахів, країн, героїв мультфільмів і т. д)

Якщо гравець збився, втратив м'яча чи надовго задумався, то м'яч переходить до наступного учасника.

Той починає спочатку:

— Я знаю п'ять імен дівчаток

Для ускладнення гри можна додати умови, що імена не мають повторюватися. Коли м'яч, зробивши коло, повертається до першого гравця, він починає з тієї теми, на якій він зупинився.

Гра триває до тих пір, поки всім не набридне.

Переможцем вважається той, хто встиг охопити максимальну кількість тем.

Штандер-Стоп – дитяча рухлива гра з м’ячем


Для гри необхідна компанія від 3-х осіб та м'ячик.

Існує кілька варіантів та назв гри: штандер, халі-холо, стоп-колі-кола.

Правила гри Штандер-Стоп. Варіант 1

За допомогою лічилки обирається ведучий, інші гравці утворюють коло. Центр кола бажано позначити крейдою. Ведучий бере м'яч та встає до центру кола. Відстань від центра кола до інших гравців має бути один-два кроки.

Ведучий підкидає м'яч високо угору і називає ім'я будь-якого гравця з кола. Названий гравець має спробувати зловити м'яч. Якщо йому це вдалося, гравець стає новим ведучим, а колишній ведучий займає його місце в колі.

Якщо гравець не встиг зловити м'ячик і він впав, торкнувшись землі, всі гравці розбігаються в різні боки до тих пір, поки гравець не підніме м'ячик і не крикне «Штандер!» або просто «Стоп!». Після цього всі гравці завмирають, і гравець, повернувшись до центра кола, має поцілити м'ячем у будь-якого гравця. Якщо йому це вдалося, то забитий гравець стає новим ведучим, якщо він ні в кого не влучив, він водить знову.

Правила гри Штандер-Стоп. Варіант 2 (з кроками)

Початок гри як у Варіанті 1.

Штандер-Стоп – дитяча рухлива гра з м’ячем

Після того, як всі гравці розбіглися, а ведучий підняв м'яч, він повертається до центра кола, обирає одного з гравців і намагається вгадати скільки кроків йому потрібно зробити, щоб доторкнутися до обраного гравця.

Кроки можуть бути різними:

• гігантські кроки (максимально довгий крок на весь розмах ноги)

• звичайні кроки ( звичайні середні кроки)

• ліліпутські кроки (крок, за якого п'ятка однієї ноги ставиться впритул до носка іншої)

• верблюжі кроки (гравець плює і пересувається на місце плювка)

• парасолька (крок з поворотом на 360 градусів)

• мурашині кроки (кроки на носках, одна нога ставиться відразу ж перед іншою)

• качині кроки (кроки качиним кроком, вставши на карачки)

• жаб’ячі кроки (один крок — один стрибок з положення сидячи)

Зазвичай набирається кілька варіантів кроків.

Наприклад:

«До Петрика 4 велетенські кроки, 7 ліліпутських, 1 вербюжий, 3 парасольки та 5 качиних».

Після того, як умови задано, ведучий починає робити ці кроки, інші гравці стежать за чесністю виконання та голосно рахують.

Після того, як всі кроки пройдені, ведучий намагається торкнутись рукою до гравця (в деяких варіантах докинути м'яча).

При цьому ведучий може нахилятися вперед, намагаючись доторкнутися до гравця і примовляти: «Можна і берізкою гнутися, аби тільки дотягнутися».

Якщо це вийшло, гравець стає новим ведучим, якщо ні, ведучий залишається колишній.

Їстівне-неїстівне – дитяча рухлива гра з м’ячем

Їстівне-неїстівне – дитяча рухлива гра з м’ячемГрати в цю гру можна в будь-якій компанії, або навіть удвох.

Вам знадобиться м'ячик середніх розмірів, не дуже важкий, щоб його було зручно кидати та ловити.

Правила гри Їстівне-неїстівне

Якщо граєте удвох або невеликою компанією, потрібно встати до кола та кидати один одному м'ячик, називаючи будь-який предмет.

Якщо назване слово означає щось їстівне, гравець, якому кинули м'ячик, має його зловити.

Якщо названий предмет неїстівний, то м'ячик треба відштовхнути.

Іноді, щоб уникнути спорів, діти на початку гри домовляються про правило не торкатися м'яча руками, якщо назвали щось неїстівне.

Якщо названо неїстівне і м'яч спійманий, то вважається, що предмет з'їдений. Можна разом посміятися над тим, що з'їдений капелюх чи велосипед.

Той. хто випадково зловив м'яч, стає ведучим.

Якщо кидали їстівне, а гравець відштовхнув або не спіймав м'яч, він стає ведучим.

Варіант гри Їстівне-неїстівне для великої компанії.

У цьому випадку з допомогою лічилки обирається ведучий, інші гравці сідають в ряд на диван або лавку.

Ведучий по черзі кидає м'яч кожному гравцеві, називаючи слово.

Інші правила залишаються такими ж - їстівне ловимо, неїстівне - відштовхуємо. Якщо гравець помилився, він стає ведучим і гра продовжується.

Гаряча картопля – весела гра з м’ячем

Ця гра відмінно допоможе маленьким дітям в ігровій формі засвоїти назви продуктів, фруктів, овочів, грибів, ягід, а також розвинути увагу та швидкість реакції.

Правила гри «Гаряча картопля»

Для цієї гри знадобиться м'яч, якщо грають школяри, можна використовувати волейбольний, для дошкільнят знадобиться м'ячик трохи легший.

Всі встають до кола і починають по черзі перекидати м'яч один одному, можна при цьому кричати: «Гаряче».

Один гравець кидає, інший має зловити м'яч. Той, хто не зловив, вважається«покараним» і сідає на карачки до центра кола — «котел».

Гравці можуть виручати тих, хто сидить в котлі та повертати їх в гру. Для цього потрібно кинути м'яч в центр і поцілити в «покараних» гравців.

Всі, кого торкнувся м'ячик, повертаються до гри.

Читайте також: